vrijdag 21 september 2012

Dag 112 - In slaap vallen bij het kijken van Films

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het programma in mezelf aanvaarden dat ik nu eenmaal in slaap val wanneer ik al liggend naar films kijk en daar is niets aan te doen! Waardoor het niet mogelijk is om samen naar een film te kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in dat moment aanvaarden dat de mind 'sterker' is dan mij en dat ik machteloos sta tov de mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat wanneer ik neerlig ik moe zal worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf programmeren om te slapen wanneer ik neerlig en naar een film kijk, tenzij ik in pijn verkeer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf programmeren om pijn nodig te hebben om wakker te blijven en mezelf te motiveren om naar iets te kijken - in plaats van mij te realiseren dat ik mezelf kan bewegen om wakker te blijven door een beslissing te nemen om wakker te blijven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen verantwoordelijkheid nemen voor het punt van wakker blijven en geloven dat dit enkel mogelijk is 'als ik in pijn verkeer' en ik dus mijn verantwoordelijkheid heb afgestaan en mezelf een slaaf gemaakt heb van pijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dit patroon creëren van in slaap vallen als een manier om onze activiteit tezamen te saboteren en aan te geven dat het mij niet interesseert

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd te realiseren dat ik door dit punt te stappen meester wordt over mezelf en mijn slaappatroon en ik niet langer slaaf blijf van een syteem waarover ik geen controle heb

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer deze vermoeidheid opkomt en ik plotseling moet slapen terwijl ik 5 minuten geleden klaarwakker was, te ademen en te zeggen : ik aanvaard dit niet, dit is niet wie ik ben, ik stuur mijzelf in het kijken naar deze film en neem de beslissing om wakker te blijven

Ik engageer mijzelf ertoe dit punt te lopen in elk moment totdat ik mijzelf kan sturen zowel in het wakker blijven als in het slapengaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten