vrijdag 31 augustus 2012

Dag 100 - 100 migranten verdrinken in Australië

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te bestaan als een systeem waarin migranten reizen per boot en verdrinken in de zee om te ontvluchten aan hun land en elders hopen een beter leven te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan als een systeem dat 'migranten' als minderwaardig ziet en als ongedierte, omdat zij niet aan bepaalde legale voorwaarden voldoen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan als een systeem dat verbaasd is wanneer 100 migranten verdrinken om te ontsnappen aan een leven zonder toekomst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd omstandigheden voor mijzelf - als migrant-  creëren waardoor ik wanhopig wordt en mezelf toelaat vanuit wanhoop radicale beslissingen te nemen die ermee eindigen dat ik en anderen verdrinken in de zee.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dit als het systeem normaal te vinden en niet in vraag te stellen waarom 100 migranten zulk een risico zullen nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een beslissing baseren op hoop

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn vertrouwen plaatsen in een ander om mij te beschermen - in plaats van mij te realiseren dat in het huidige systeem alle handelingen gemotiveerd worden door geld en ik niemand kan vertrouwen.

Ik engageer mijzelf ertoe om aan te tonen dat in elke situatie eerst zelf-vergeving moet worden gesproken alvorens er belangrijke beslissingen worden genomen.

Ik engageer mijzelf ertoe om aan te tonen dat 100 migranten die verdrinken in hun houten vissersboot het resultaat is van een systeem dat geen waarde hecht aan leven en enkel waarde hecht aan geld - omdat levensomstandigheden worden toegelaten die niet voor een menselijk wezen houdbaar zijn en die men alleen kan willen ontvluchten.

Ik engageer mijzelf ertoe om in eerste instantie zelf mij ervan te verzekeren dat mijn plannen betrouwbaar zijn  - zodat ik niet moet vertrouwen op de goede wil van een ander - want een goede wil kan niet bestaan zolang allen moeten bestaan in angst en steeds voor hun eigenbelang moeten kiezen uit angst om op een dag geen geld meer te hebben.

Ik engageer mijzelf ertoe om aan te tonen dat 100 migranten die verdrinken in een gelijkheids-geldsysteem niet meer zal voorkomen aangezien alle levensomstandihgheden op aarde voor iedereen van dezelfde kwaliteit zullen zijn en er geen wanhoop meer zal bestaan aangaande de toekomst.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten