woensdag 8 augustus 2012

Dag 94 - Controle deel 2

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer de ander mij vraagt om even te wachten met de beslissing te vragen da ze haar erbuiten houdt omdat ik niet wil overwegen dat ik misschien een fout gemaakt heb en het nog steeds mogelijk is een betere keuze te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd proberen met autoriteit de ander te beheersen en te intimideren zodat ze mij niet in vraag zou stellen en me blindelings zou vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd verwachten dat een ander mij blindelings vertrouwd, hetgeen het resultaat is van het feit dat ik mezelf niet onvoorwaardelijk vertrouw in bepaalde momenten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf afreageren op de ander dmv controle, in plaats van mezelf te vergeven en in te zien dat ik mezelf te kort geschoten ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander willen uitsluiten - net zoals ik mijzelf onderdrukt en uitgesloten heb, door niet naar mijn gezond verstand te luisteren - op die manier probeer ik ook de ander te controleren en te onderdrukken en weg te duwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd superioriteit gebruiken tegenover de ander en behandelen als mijn slaaf - omdat ik niet wil dat mijn oneerlijkheid blootgesteld wordt en dat ik iets beter had kunnen doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat er momenten zijn waarin er geen tijd is om naar anderen te luisteren en her-overwegingen te maken 'want nu moet alles snel gaan'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf niet realiseren dat ik diegene ben die de stress creëert en de tijdsdruk - terwijl er in feite wel ruimte is om samen naar de situatie te kijken en werkelijk een optie te kiezen die best is voor iedereen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om in de ogen van een derde van standpunt te veranderen , omdat ik mezelf dan als zwak zie in de ogen van die derde

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf in de ogen van een derde willen profileren als zelfstandig en als 'de baas'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een slaaf zijn van mijn ego en inferioriteit - in plaats van gelijk te staan met MEZELF en daarin gelijk te staan met de ANDER - door in staat te zijn in elk moment van standpunt te veranderen indien de informatie verandert zodat we samen een beslissing kunnen nemen die best is voor iedereen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd beslissingen nemen gebaseerd op reputatie als een illusie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een illusie eren ipv gelijkheid hier als mezelf en de ander

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd angst eren als het uitgangspunt van reputatie en ego - omdat ik mezelf niet vertrouw en aanvaard wil worden door de ander, in plaats van als een gelijke te communiceren in gezond verstand - dan is er geen angst nodig

Ik engageer mij ertoe wanneer op een laatste moment iets in vraag gesteld wordt - mezelf te stoppen en onvoorwaardelijk te luisteren naar het standpunt van de ander als mezelf

Ik engageer mijzelf ertoe mezelf bloot te leggen en kwetsbaar op te stellen in en als nederigheid als het stappen in gelijkheid met de ander als mezelf - en geen angst toe te laten aangezien ik inzie dat dit ego is en angst 'om mezelf te verliezen'.

Ik engageer mijzelf ertoe te communiceren als een gelijke met de ander als mezelf en steeds een moment te nemen om werkelijk te overwegen wat er gezegd wordt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten