maandag 20 augustus 2012

Dag 96 - Het mannelijke orgasme blootgesteld


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet communiceren mbt hoe een orgasme precies gestimuleert wordt bij mij en bij mannen in het algemeen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander in het ongewisse laten mbt hoe een orgasme werkt en hoe ik dit zelf kan beheersen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet te communiceren hierover zodat ik steeds het excuus kan gebruiken dat ik mezelf niet kon stoppen en dat het ‘vanzelf’ gebeurt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander gebruiken als mijn slaaf door niet te communiceren in gelijkheid en in plaats daarvan het voordeel willen behouden uit angst voor verlies

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat als iedereen over alle informatie beschikt ik niet meer in staat zal zijn om datgene te krijgen wat ik wil

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat als alle informatie gedeeld is, ik in de kou zal blijven staan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wat best is voor iedereen te schenden door zelf in het voordeel te willen blijven en niet gelijk te willen geven aan iedereen uit angst dat ik niet bediend wordt

Ik engageer mijezelf ertoe helder te communiceren over alle informatie die in een moment relevant is – zodat de andere gelijk kan krijgen van wat er beschikbaar is en zo mee kan beslissen wat het beste is voor iedereen in de situatie

Ik engageer mijezelf ertoe aan te tonen dat openheid en heldere communicatie de sleutel zijn tot gelijkheid en dat zonder deze openheid en heldereheid de mensheid voor altijd in angst zal blijven bestaan voor elkaar

Ik engageer mijezelf ertoe aan te tonen dat ook in de economie en het geldsysteem openheid en helderheid met betrekking tot hoe het systeem feitelijk werkt de sleutel is om allen tezamen tot een overeenkomst te komen dat het huidige systeem niet best is voor iedereen en dat er een nieuw systeem in de plaats gesteld moet worden dat open en helder is zodat iedre voor zichzelf kan beslissen en zien dat wat er voorgesteld wordt feitelijk best is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten