maandag 27 augustus 2012

Dag 99 - Mijzelf sturen in een nieuwe omgeving

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet beter organiseren en omdat ik mezelf in een nieuwe omgeving bevindt laat ik teveel aan het toeval over en kom ik er niet toe de prioriteiten gedaan te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij onderwerpen aan de ervaring dat de omstandigheden chaotisch zijn, in plaats van in te zien dat ik deze omstandigheden kan veranderen door beetje bij beetje orde aan te brengen in mijn leefwereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf machteloos voelen en steunen op de ander vooraleer ik beslissingen neem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet zelf initiatief nemen om zaken te regelen en voor mezelf in orde te maken, maar te veel vertrouwen op de ander en hierdoor mijzelf niet de toestemming geven efficiënt te zijn in wat ik doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf niet sturen in mijn nieuwe omgeving en deze sturing afhankelijk maken van de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet te ademen en mezelf te sturen in elke adem, omdat het dan puur een kwestie is van hier te zijn in elk moment en zien wat er gedaan moet worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een patroon creëren wanneer ik thuis ben waarbij ik geen effectieve planning hem en aanmodder met wat ik bezig ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dit opzettelijk doen omdat ik geen zin heb om op te staan en verantwoordelijkheid te nemen in deze wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd uitstellen omdat ik geloof dat ik een moment nodig heb om bij te komen - ipv mij te realiseren dat ik mijzelf in één adem kan ophijsen en verder doen met wat ik bezig was zonder toe te geven aan een persoonlijkheid van "ik ben verward".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd er ander de schuld geven dat ik mezelf niet kan sturen omdat ik niet met haar kan communiceren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd zoeken naar problemen zodat ik blijkbaar moet communiceren, in plaats van in eerste instantie reeds te doen wat ik op mijn eentje kan doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd communicatie misbruiken om aandacht te krijgen.

Ik engageer mijzelf ertoe in mijn nieuwe omgeving, mijn leven efficiënt te ordenen en in elk moment te overwegen wat hier is en van daaruit verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf

Ik engageer mijzelf ertoe om mijn verantwoordelijkheden te nemen en om niet uit te stellen wat gedaan moet worden.

Ik engageer mijzelf ertoe emoties in mijzelf te stoppen en energie en in adem mijzelf te sturen en de focus te bewaren op wat gedaan moet worden.

Ik geef aandacht aan mezelf als alles wat hier is en los de problemen op zodat ik mezelf kan sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten