woensdag 15 augustus 2012

Dag 95 - Snel aan een ander vragen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik een beslissing moet nemen niet te stoppen en mezelf hier te plaatsen en te zien wat best is voor iedereen, maar in plaats daarvan geen vernatwoordelijkheid nemen en het van een ander laten afhangen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat het nemen van beslissingen een kans is om mezelf uit te drukken en aan mezelf te bewijzen dat ik mezelf kan vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacceptered niet inzien dat twijfel en onzekerheid een personnage is en dat wanneer dit opkomt ik onmiddellijk weet dat ik moet stoppen en ademen

Ik engageer mezelf ertoe om in een moment van beslissing mezelf te consulteren in en als adem en daarin mezelf toe te laten te zien wat best voor iedereen is in gezond verstand

Ik engageer mezelf ertoe onzekerheid en twijfel te elimineren als personnages door zelfvergeving, efficient te ademen in elk moment en effectieve communicatie met anderen nadat ik zelf eerst in zelf-verantwoordelijkheid naar een punt heb gekeken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten