woensdag 1 augustus 2012

Dag 89 - Transacties zonder ego

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij machtig voelen en in controle omdat ik kan beslissen over het leven van een ander

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van hier te zijn met en bij alles wat overwogen en besproken moest worden, te denken wow ik ben zo cool, en hierdoor belangrijke punten in de overeenkomst te vergeten

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij laten meevoeren door een positief gevoel en denken dat ik geluk heb, in plaats van hier te zijn in adem en te blijven in de realiteit van het moment

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd naïef te zijn en goedgelovig omdat het mij goed uitkomt in plaats van mij te realiseren dat als ik niet alles check in detail ik later in de problemen kom

Ik engageer mij ertoe bij transacties in alle aspecten op mijn strepen te staan en over elk aspect onmiddellijk duidelijkheid te eisen hetgeen ook voorbereiding en consideratie met zich meebrengt en ook dat ik klaar moet zijn om in elk moment los te kunnen laten omdat de informatie niet gegeven kan worden of ontoereikend is

Ik engageer mij ertoe geen schaamte te hebben in het blootleggen van alle veronderstellingen in een transactie  en duidelijk te maken wat ik wil totdat datgene waartoe we ons akkoord verklaren werkelijk is wat we willen en best is voor iedereen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten