maandag 30 juli 2012

Dag 87 - Het is je eigen schuld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd aan te dringen dat B een fout gemaakt had, zelf wanneer ze kon aantonen dat de fout lag bij C lag - en ik bleef aandringen dat ze verantwoordelijk was

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kant kiezen van het systeem

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken dat ik zulk een fout niet zou gemaakt hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken dat het arrogant is om te denken dat de andere de communicatie zou verstaan en dus ligt de fout

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ervan uitgaan dat B onoprecht is en dit heeft veroorzaakt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd B niet te vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat ze ergens op een bepaalde manier gesaboteerd heeft en daardoor is het misgelopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kant kiezen van het systeem want dat is het veiligst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kant kiezen van C omdat ik geloof dat het systeem geen fouten maakt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat vrouwen dom zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat je vrouwen niet kan vertrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ervan uitgaan dat vrouwen fouten maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat je een vrouw geen verantwoordelijkheid mag geven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd gelijk willen hebben dat er niet genoeg info was

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geobsedeerd zijn door mijn eigen standpunt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat wat ik zie de waarheid is en niet overwegen dat ik beïnvloed zou kunnen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet willen inzien dat er mogelijks iets inzit in wat B zegt, en in plaats daarvan haar afbreken en volhouden dat het haar eigen schuld is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd haar de schuld willen geven als een vorm van controle

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd haar schuldig willen doen voelen door haar te laten geloven dat de zaken door haar eigen toedoen zijn misgelopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een veronderstelling te maken dat ze iets niet ziet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de veronderstelling te maken dat alles wat er gebeurd altijd je eigen fout is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kant kiezen van het systeem om B te bekritiseren en haar te laten voelen alsof ze gefaald

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet te realiseren dat ik probeer de fout te vinden in plaats van te ondersteunen met zelf-vergeving

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de schuldige te zoeken in plaats van mij te realiseren dat mensen stomme fouten maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken dat ik dit niet zou voorgehad hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd arrogant zijn in mijn positie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd eigenrechtig zijn

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer ik met een fout geconfronteerd wordt mij te realiseren dat er meerdere manieren zijn waarop er verantwoordelijkheid genomen kan worden

Ik engageer mijzelf ertoe B te ondersteunen in plaats van haar af te breken

Ik engageer mij ertoe geen assumpties te maken mbt een situatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een situatie interpreteren als straf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen dat de andere zich schuldig voelt omdat de situatie niet is uitgedraaid zoals gepland

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen dat ze mij gelijk geeft

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd erkenning willen voor mijn inzicht

Ik engageer mij ertoe te stoppen met het zoeken naar schuld

Ik engageer mij ertoe te stoppen gebeurtenissen te interpreteren als goed of slecht

Ik engageer mij ertoe naar de oplossing te gaan in plaats van te kijken naar wie zijn schuld het is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten