maandag 2 juli 2012

Dag 69 - Inferioriteit gebruiken


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd proberen te winnen in plaats van een en gelijk te interageren met de anderen in mijn omgeving, zoder beter of de beste te willen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd denken ja maar ik moet competitief zijn om de positie te kunnen behouden!

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd mezelf definieren in en als competitie en waarom ik mezelf moet vergelijken vanuit het vertrekpunt van jaloezie, hetgeen inferioriteit is en weerstand om te vernaderen in datgene wat ik grag zou willen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik beperkt ben en van daaruit denken en geloven dat ik moet ‘compenseren’ – omdat ik geloof ben dat ik ‘minder’ ben dan een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en gerealiseerd in te zien dat ik een en gelijk ben met alles en iedereen die hier is – en dat het onmogelijk is om mezelf te vergelijken met een ander als mezelf en dat ik mezelf telkens met mezelf vergelijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd iets persoonlijk te nemen in deze realiteit in plaats van mij te realiseren dat alle feedback altijd van mezelf komt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat ik bezig ben te concureren met andere delen als mezelf – en dat ik daardoor mezelf negeer als eenheid en gelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij nooit af te vragen wat het moet zijn om in elk moment iedereen als mezelf te zien en hen te ontmoeten als gelijke

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en gerealiseerd dat indien ik inferioriteit ervaar, ik dan in feite inferieur ben aan mezelf – dwz aan wie ik werkelijk zou kunnen zijn

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om toe te geven aan inferioriteit en van daaruit aan jaloezie – in plaat van in te zien dat deze ervaring een indicatie is van waar ik sta in mijn process en waar ik nog niet volledig GELIJK STA MET MEZELF

Ik engageer mij ertoe wanneer een ervaring opkomt van inferioriteit dit onmiddellijk te erkennen voor wat het is en voor mijzelf te identificeren wat het precies is waarin ik nog niet gelijk sta met mezelf

Ik engageer mij ertoe alle punten die opkomen in mijzelf te corrigeren en te lopen tot ik een en gelijk sta als leven als wie ik werkelijk zou kunnen zijn in elk moment  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten