zondag 29 juli 2012

Dag 86 - Aandringen totdat alles duidelijk is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik de kans had mezelf niet uit te drukken aangaande onduidelijkheden in de communicatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik het 'veilig' moet spelen en met alles akkoord moet gaan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd iets niet verder in vraag stellen omdat ik ervan uitga dat het wel in orde zal zijn

Ik laat mezelf niet langer toe en aanvaard niet meer van mezelf om akkoord te gaan met de minste onduidelijkheid

Ik engageer mij ertoe wanneer ik in de positie ben om onmiddellijk een situatie op te klaren - dit onmiddellijk te doen en onmiddellijk volledige verantwoordelijkheid te nemen

Ik engageer mijzelf ertoe door te vragen totdat alles duidelijk is en ontegensprekelijk is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten