zaterdag 28 juli 2012

Dag 85 - Traag zijn en Tijd verliezen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd excuses gebruiken waarom ik de vaat niet sneller kan doen en dan zeggen dat ik niet genoeg tijd heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten nen geaccepteerd mijn beperkingen te verdedigen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf beperken en opzettelijk argumenteren waarom ik niet kan veranderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een dubbele standaard te hebben, in dat ik wil veranderen, maar anderzijds vasthoudt aan mijn beperkingen zodat ik niet meer verantwoordelijkheid zou moeten nemen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inezien dat ik zelf mijn beperkingen reëel maak door ernaar te handelen

Ik realiseer me en begrijp dat ik mezelf en hoe ik besta op elk vlak in vraag kan stellen en dat ik mezelf kan verbeteren op alle vlakken

Ik neem dus ook geen kritiek persoonlijk in hoe ik besta en gebruik het als een opportuniteit om efficienter te worden

Ik engageer mezelf in het verbtereren van de toepassing van mezelf in het praktisch handelen zoals het doen van de vaat – zodat ik werkelijk kan zeggen dat ik hier ben in elk moment en dat ik in elk moment mezelf stuur en niet afdwaal in de mind

Ik engageer mezelf tot het pushen van mezelf todat ik elke praktische handeling kan uitvoeren in de fysieke werkelijkheid zonder één gedachte te hebben en hier te zijn en mezelf te sturen in elke adem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten