dinsdag 10 juli 2012

Dag 76 - Het Systeem als het uiterlijke Excuus


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn relaties te kiezen op geld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn relaties de voorrang geven aan geld – in plaats van mezelf te vertrouwen dat ik in staat zal zijn genoeg geld te voorzien

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij er zorgen over maken dat er niet genoeg geld zal zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf op deze manier onderwerpen aan het yssteem en het eens zijn met het systeem -  in plaats van een en gelijk te staan met het systeem en mij realiseren dat het systeem ik is als wat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te worden als mijn uiterlijke creatie – en dit te gebruiken als excuus om mijn keuzes te rechtvaardigen

Ik realiseer mij en begrijp dat om mezelf te veranderen ik mijn vertrekpunt en mijn keuzes moet veranderen, maar ook mijn uiterlijke creatie als het systeem dat ik gemaakt heb om mijn onoprechtheid in te solidifieren

Ik engageer mij ertoe om keuzes te maken in de context va Leven en wat beste is voor iedereen, en niet in de context va angst als overleven in het systeem – om op die manier stap voor stap mezelf te veranderen als mijn vertrekpunt en de keuzes die ik maak in het systeem, en zo de principes van een nieuw systeem voor te bereiden gebaseerd op eenheid en gelijkheid   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten