maandag 2 juli 2012

Dag 70 - Zelf-manipulatie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in en als manipulatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat er geen andere manier is om met elkaar om te gaan dan te manipuleren in deze context

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd iets doen om een bepaald gehoopt effect te hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeterd handelingen baseren op hoop in plaats van gewoon efficient te communiceren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een resultaat verzinnen in de min d en dan proberen dat te bereiken door een zekere handeling te stellen – dit is waanzin en zelf-bedrog

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn handelingen afwegen op hun v erhoopte resulatten ipv te ademen en hier te zien in gezond verstand

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet vertrouwen als leven – maar in plaats daarvan op een systeem vertrouwen in het geloof dat; ik geen belangrijke zaken aan het leven kan overlaten, maar daarvoor moet ik de mind gebruiken als manipulatie zodat ik kan OVERLEVEN, hetgeen zelfbedrog is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf invalideren als leven door opzettelijk terug te grijpen naar de mind als gedachten ‘om mij te vertellen wat ik moet doen’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een handeling baseren op een gedachte als manipulatie – ik realiseer mij en begrijp dat als ik een handeling baseer op een gedachte – mijn gedragzelf-manipulatie zal zijn en het resultaat zich altijd tegen mij zal keren

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mijn zelf-sturing als leven over te dragen aan een systeem als angst waarin alle beslissingen voorgeprogrammeerd zijn volgens eigenbelang

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet vertrouwen in elk moment en wanneer ik twijfel aan mezelf- onmiddellijk stoppen en ademen en praktische handelingen te stellen, maar niet te beginnen denken in de mind, want dat is het begin van het einde.

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om oplossingen te BEDENKEN

Ik schrijf mijn oplossingen neer op papier om te zien of ze best zijn voor iedereen en om voor mijzelf uit te leggen hoe ik het moet lopen

Ik engageer mij ertoe mijzelf te ondersteunen in de fysieke realiteit door te schrijven en te ademen en mezelf niet toe te laten feedback te zoeken in de mind – omdat ik me realiseer en begrijpdat in dit stadium alles wat in mij opkomt als gedachten voorgeprogrammleerd is volkgens eigenbelang is en onbetrouwbaar

Ik engageer mij ertoe mezelf praktisch te ondersteunen wanneer er twijfel in mij opkomt of wanneer ik aarzel, door te schrijven en in mijzelf te identificeren waar de aarzeling vandaan komt en hoe ik mezelf saboteer – en dan onmiddellijk mezelf te corrigeren in de fysieke realiteit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten