dinsdag 3 juli 2012

Dag 71 - Mij informeren


Vandaag ben ik me gaan informeren bij een dienst maar zij konden me nauwelijks voorthelpen en hierdoor was het merendeel van de avond voorbij gegaan. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vertrouwen leggen in een instantie buiten en los van mezelf die mijn problemen zal oplossen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd hopen op een snelle oplossing of een snel antwoord

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat ik mezelf tijd had kunnen sparen door me vooraf voldoende te informeren en ervoor te zorgen dat ik de juiste persoon zal raadplegen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in de fysieke realiteiot veronderstellingen maken in plaats van elk punt na te kijken en na te checken zodat ik zo weinig mogelijk verassingen heb en er zo min mogelijk aan het toeval wordt overgelaten

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te vertrouwen in een magische oplossing die komt van buiten mezelf – ik heb reeds genoeg gezien om te begrijpen dat ik alleen stap in dit process en dat er geen oplossingen komen tenzij ik deze zelf initieer of voortbreng

Ik engageer mij ertoe zelf verantwoordelijkheid te nemen voor de oplossingen die ik wil in mijn leven en in mijn realiteit – ik realiseer me hierbij dat dit niet betekent dat ik altijd alles alleen moet doen, maar ik moet er wel voor zorgen dat elk punt in gang gezet wordt en dan moet ik het overzien totdat het volledig is afgerond en tot een goed einde gebracht wordt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten