zondag 15 juli 2012

Dag 80 - Mijn eigen ideeën uitwerken


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan als het personnage dat alles in de mind doet in plaats van het in de fysieke werkelijkheid te brengen hier

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd besxtaan als het personnage dat geen beslissingen neemt maar eerst alles ‘bekijkit’ en ‘uitspeelt’ in de mind en uiteindelijk niets doet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan als het personnage dat twijfelt – in plaats van in te zien dat ik zelf die twijfel creëer door nooit zelf het initiatief van het creëren/handelen in de werekelijkheid te nemen

Ik vergeef mezelf dazt ik mezelf heb toegelaten en gecacepteerd id mind aan projecten werken – dit is onzin – ik breng mijn projecten onmiddelijk in fysieke werkelijkhied – en ik neem initiatief om mijn prjecten te verwezenlijken

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om te wachten met het doen van mijn projecten omdat ik mezelf definier als de prater die niets doet en als diegene met goeie ideeen zonder er iets mee te doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd nooit zelf het initiatief te nemen om iets te doen met mijn ideeeen maar altijd te wachten op de goedkeuring of de toestemming van een andere om eraan te beginnen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet geven om mezelf en mezelf niet respecteren door mijn eigen ideeën uitvoering te geven in de werkelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd alleen maar doen wat mij wordt oppgedragen omdat ik het dan kan vertrouwen en nooit zelf initiatoef van creatie/handelen nemen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeteerd jaloers zijn op diegenen die hun ideeën uitwerken en creatief zijn in plaats van mijzelf toestemming geven om mijn eigen ideeën uit te werken en dus een en gelijk te staan met mezelf

Ik engageer mij ertoe om mijn ideeën wanneer ik er tevreden over ben onmiddellijk uit te werken op papier zodat ik onmiddellijk iets concreet heb om aan te beginnen – in plaats van het in de mind te ‘poberen’ hetgeen onmogelijk is en enkel leid tot ego

Ik engageer mij ertoe om mezelf te waarderen door mijn eigen ideeën uit te werken in de fysieke realiteit in plaats van ze slechts te ‘verzamelen’ als gedachten hetgeen leidt dot uitstel en inactie  

Ik engageer mij ertoe zelf te staan als de toestemming om mijn erigen ideeën uit te werken

Ik engageer mij ertoe mezelf te respecteren door mijn ideeën uit te testen in de fysieke realiteit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten