donderdag 2 mei 2013

Dag 300 - Droomduiding - Deel 2

Oplossing (vervolg):

ivm huis:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een huis te zien als 'veel werk' - en deze verantwoordelijkheid niet willen nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand te hebben tov de idee een huis te hebben gebaseerd op herinneringen en de ervaring die ik bij mijn ouders gehad heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een huis te definiĆ«ren als 'het einde van het leven' omdat daarin alles eindigt en men eventueel sterft (dus men koopt eigenlijk zijn grafzerk).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om een huis te kopen omdat ik geloof dat het leven dan beperkter wordt en men een slaaf wordt van het huis.

ivm inferioriteit en anderen niet wakker maken:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf zien als minder dan het huis als 'minder waard' - ipv mezelf te aanvaarden en zien als een en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd als kind een beeld in mezelf in te prenten ivm mensen die veel hebben als zijnde superieure wezens - alsof het door God gegeven is dat er ongelijkheid moet bestaan.

http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten