woensdag 8 mei 2013

Dag 311 - Optimisme en Zelfbedrog - Deel 3

Angst dimensie: 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang te zijn voor het ergste.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd 'er niet aan willen denken' - alsof daarmee het probleem verdwijnt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet willen overwegen dat iemand dit werkelijk meemaakt in de wereld - want als ik me dat ik me dat realiseer dan kan ik niet anders dan verantwoordelijkheid nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet te willen voelen wat er werkelijk bestaat, wat er werkelijk ervaren wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang te zijn dat het comfort dat ik ervaar niet reëel is en dit comfort niet willen opgeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf willen beperken tot de kennis die ik reeds heb mbt de wereld en hierin niet willen overwegen dat er veel is dat ik niet weet, dat ik niet ken en dat ik niet wil zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat als ik het probleem zou zien in hoe het werkelijk is, ik geen oplossing zal weten - dat ik niet zal weten wat te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf in slaap doen vallen omdat ik de voorkeur geef aan mijn knusse mind-ervaring dan iets van de realiteit op te vangen waar ik deel van uitmaak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de optimisme persoonlijkheid te creëren omdat ik me in het verleden schuldig zou voelen tov anderen in deze wereld, en ik niet wist hoe ik mijn leven en mijn beslissingen anders kan verantwoorden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de optimisme persoonlijkheid te creëren zodat ik nooit moet veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de optimisme persoonlijkh
eid creëren zodat ik de realisatie kan onderdrukken dat zolang ik niet verander, zolang ik niets doe, de ervaring van anderen in deze wereld niet zal veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de optimisme persoonlijkheid te kopiëren vanuit films, waar personages uitspraken doen gebaseerd op hoe ze zich voelen ipv op hun onderzoek van de werkelijkheid.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten