zaterdag 25 mei 2013

Dag 316 - Optimisme & Zelfbedrog - Deel 9



Achterklap Dimensie van Optimisme:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in een moment waarin ik me 'goed voel' reageren met weerstand en er niets mee te maken willen hebben, wanneer ik met iets geconfronteerd wordt wat ik definieer als 'negatief'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn optimisme enkel mijn eigen ervaring (ik voel me goed) overwegen, zonder te kijken naar de toestand van wezens in mijn omgeving.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te handelen om mijn illusie te beschermen ipv te handelen om een oplossing te bekomen voor de problemen die bestaan.

Reward (Gedachte Dimensie Optimisme):

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie reageren met ontkenning tov informatie die ik als 'negatief' ervaar, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben mezelf en wie en wat ik mezelf heb toegelaten te worden te minimaliseren en te ontkennen, en dus engageer ik mezelf ertoe om te onderzoeken en te weten te komen wat er bestaat in de wereld als de brute waarheid van wat we onszelf hebben toegelaten te worden.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie weerstand voelen tov informatie die ik ervaar als 'negatief', mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik in essentie over mezelf oordeel en geen verantwoordelijkheid wil nemen voor wat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te worden, en dus engageer ik mezelf ertoe om mijn oordelen van positief en negatief te stoppen en onvoorwaardelijk te onderzoeken wat hier is zodat ik kan komen tot zelf-vergeving en oplossingen die best zijn voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf 'negativiteit' zie onderdrukken, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik mijn illusie van positiviteit wil beschermen omdat het 'beter voelt' en ik mezelf dus laat sturen door hebzucht en angst, in plaats van wat best is voor iedereen in gezond verstand, en dus engageer ik mezelf ertoe om alle positiviteit en optimisme in mezelf te stoppen zodat ik in zelf-oprechtheid alles kan onderzoeken wat hier is.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie handelen om mijn illusie te beschermen, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik zelf een deel ben van het probleem ipv de oplossing, en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf bloot te leggen in mijn belangen en mezelf te herschrijven in eenheid en gelijkheid als wat best is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten