dinsdag 7 mei 2013

Dag 310 - Optimisme & Zelfbedrog - Deel 2


Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik optimistisch wil zijn in een moment wanneer ik met de realiteit geconfronteerd wordt, mezelf te stoppen en te ademen - mij te realiseren dat optimisme gebaseerd is op angst voor verantwoordelijkheid en in zelf-oprechtheid te kijken naar de informatie.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie de ernst van iets minimaliseren, mezelf stoppen en ademen, en mij realiseren dat ik puur met ontdekking bezig ben uit angst voor verantwoordelijkheid, en dus engageer ik mezelf ertoe de realiteit te onderzoeken in zelf-oprechtheid.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik me ‘pijn doe’ en ik hier een drama van maak, mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat dit een programma gebaseerd is op inferioriteit en het willen manipuleren met aandacht, en ik engageer mezelf ertoe één en gelijk te staan met de eventuele pijn en in eerste instantie mezelf te ondersteunen.

Ik engageer mezelf ertoe om het optimisme personage in mezelf te stoppen omdat ik zie dat het gebaseerd is op geen verantwoordelijkheid willen nemen voor deze wereld door mezelf te veranderen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten