donderdag 2 mei 2013

Dag 301 - Droomduiding - Deel 3

Oplossing (vervolg):

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd jaloers te zijn op anderen in het systeem omdat ik denk dat het hen 'gegeven is' en dat het als het ware voor hen bestemd was, ipv mij te realiseren dat ook zij hiervoor in vele gevallen hard gewerkt en afgezien hebben - en dat ik dus niet zie dat het accumuleren van dergelijke rijkdom te maken heeft met een manier van leven en met zelf-discipline.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kans die ik heb in 'bussiness' niet ten volle te benutten om werkelijk sterk te worden met geld zodat ik dit dan later voor mezelf kan aanwenden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat aangaande het huis: het toch niet gaat lukken, en in mezelf ergens reeds hebben opgegeven dat het mogelijk zou zijn dit te 'bereiken'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd inzien dat iedereen ergens moet beginnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet meer gedisciplineerd te zijn en radicaal in mijn studies - zodat ik hierin aan een tempo vooruit begin te gaan dat aanvaardbaar is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv naar manieren te zoeken om sneller te gaan, mijn traagheid excuseren en mijn wereld en de omstandigheden de schuld geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd negatief zijn tegenover de studies en de praktische mogelijkheden om daarmee op korte of middellange termijn meer geld te verdienen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd aan te modderen in dit punt en mij niet realiseren dat dit niet aanvaardbaar is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf bedriegen aangaande mijn motivatie om te studeren - en denken dat ik goed bezig ben omdat er een zekere regelmaat aanwezig is, in plaats van te kijken naar de termijn waarin ik resultaten wil zien en hoe ik mij kan organiseren om dit resultaat zo snel mogelijk te bereiken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ondanks alles apathisch te zijn in mijn studies en mij niet realiseren welke mogelijkheden ik hiermee heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf beperken en minder maken dan wie ik kan zijn.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten