zaterdag 4 mei 2013

Dag 307 - Droomduiding - Deel 9


Reward (final):

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik mezelf beperk in wie ik zou kunnen zijn, mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat indien ik me niet meng in het systeem, ik ook weerstand tegenover mijn eigen mind blijf hebben, en dus engageer ik mezelf ertoe om uit mijn persoonlijkheid te stappen en daar te gaan waar ik nog nooit geweest ben.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als het verlangen naar entertainment in mij opkomt, mezelf te stoppen en ademen en mij te realiseren dat ik dit geprogrammeerd heb, en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf te sturen gebaseerd op wat in dat moment best is voor iedereen ipv wat het programma mij verteld.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie verlangen naar entertainment, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben iets te onderdrukken dat ik niet onder ogen wil komen of waarvoor ik geen verantwoordelijkheid wil nemen, en dus engageer ik mezelf ertoe om te onderzoeken wat het is dat ik onderdruk en overeenkomstig hiervoor verantwoordelijkheid te nemen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik mezelf beperk en afrem, mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik mezelf controleer met angst, en dus engageer ik mezelf ertoe om voorbij mijn grenzen te treden en te ontdekken wie ik kan zijn.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik mezelf beperkt dmv angst voor het systeem, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik mijn positie kan onderzoeken en kan nagaan wat precies mijn rechten zijn om alle paranoia te stoppen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten