donderdag 2 mei 2013

Dag 304 - Droomduiding - Deel 6

Oplossing (vervolg):

De politiewagen die buiten stond (als onderdeel van de droom, zie Deel 1 van deze serie).

Hierin zie ik angst voor het systeem omdat ik het nog niet begrijp, en het geloof dat er mij iets gedaan kan worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf onbewust beperken en afremmen uit angst dat er mij iets gedaan kan worden dat ik op een obscure manier gestraft kan worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn skills niet te gebruiken om erachter te komen wat precies mijn rechten zijn zodat ik mijn paranoia eenvoudig kan stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet confronteren in het uitdiepen van deze kwestie - omdat ik mijn angst als excuus niet heb willen opgeven.

http://lite.desteniiprocess.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten