donderdag 2 mei 2013

Dag 303 - Droomduiding - Deel 5

Oplossing (vervolg):

Kleine brommers waarmee ik wil wegvluchten. (als onderdeel van de droom - zie blog 1 van deze serie.)

Dit zie ik als de fixatie op het kopen van nieuwe dingen als consumentisme als een manier om van het systeem te vluchten en het verlangen naar entertainment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het verlangen naar entertainment in mezelf te onderdrukken in plaats van dit in mezelf onder ogen te komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen maat te hebben voor hoeveel entertainment ik kan hebben en wanneer het 'te veel is'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd nog steeds te werken voor entertainment - waarbij entertainment nog steeds gezien wordt als de beloning.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat als ik een beloning nodig heb, ik in feite reeds heb opgegeven en geen oplossing heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onderdeel van het probleem te zijn ipv onvoorwaardelijk te staan als de oplossing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten in te zien dat als ik een oplossing heb en werkelijk sta als een voorbeeld van verandering ik geen beloning meer nodig heb, maar da de beloning dan is in wie ik ben.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten