vrijdag 3 mei 2013

Dag 306 - Droomduiding - Deel 8


Reward (vervolg):

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik een gedachte toelaat “dat mijn omstandigheden niet toelaten dat ik meer participeer”, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik deze omstandigheden zelf creëer en het dus aan mij is om omstandigheden te creëren die me ondersteunen in het doen van wat ik graag zou willen als datgene wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf regelmatig in de mind zie gaan, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik mezelf helemaal aan het saboteren ben en dat ik beter iets constructiefs kan doen in dit moment.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie wachten op instructies van anderen, mezelf te stoppen en ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben te wachten op mezelf, en dus engageer ik mezelf ertoe om zelf concrete actie te ondernemen en te doen wat nodig is.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik inferioriteit als excuus gebruik omdat ik iets niet begrijp, mezelf te stoppen en ademen en mij te realiseren dat ik in een positie ben om nagenoeg alles te onderzoeken en ik mezelf voldoende kan informeren mbt wat ik moet weten, en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf op te voeden aangaande de ontbrekende info die ik nodig heb om mezelf efficiënt te sturen in het systeem.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie wachten op anderen, mezelf te stoppen en ademen en mij te realiseren dat ik me als een kind gedraag dat gewoon ‘braaf’ wil zijn, en dus engageer ik mezelf ertoe om te actief zoeken naar manieren waarop ik mijn proces en dat van anderen kan versnellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten