zondag 27 januari 2013

Dag 225 "Ik ben niet Verantwoordelijk !!!" Deel 8

Reactie Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in één moment mezelf ervan overtuigen dat de ander hiervoor verantwoordelijk is omdat zij deze suggestie gemaakt had en ik het dus op haar kan schuiven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf tegen de ander keren als de schijnbare oorzaak van deze situatie en tegen de ander spreken in agressie en irritatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in een moment 'blij' te zijn omdat ik denk dat deze keer ze de fout zelf gemaakt heeft - hetgeen betekent dat ik, telkens wanneer ik ergens op gewezen wordt, dit in feite persoonlijk neem en dit 'op mij neem' als een verzameling van fouten als een vorm van schaamte en inferioriteit, en tegelijk uitkijk naar manieren waarop ik de andere kan terugpakken zodat ik 'mijn revanche' kan nemen - mijn moment van 'glorie'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv de ander te ondersteunen als één en gelijk mijzelf in achterklap voor te bereiden als de 'verrader', die zoekt naar de beste gelegenheid om de ander 'terug te pakken' en 'een fout in het gezicht te kunnen wrijven ' in superioriteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd proberen 'te winnen' van de ander dmv superioriteit en inferioriteit - ipv mij te realiseren dat ik tegen mijzelf aan het vechten ben, hetgeen absurd is.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten