dinsdag 15 januari 2013

Dag 217 "Waarom stop je met Luisteren?" Deel 12

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf laat sturen door een programma als weerstand om te luisteren ik daarmee ook fundamentalisme toelaat en accepteer in de wereld als de onwil om naar elkaar te luisteren of zich in elkaar te interesseren.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik dit punt toelaat in mezelf te bestaan ik het ook toelaat te bestaan in anderen en dat wat ik aan een ander doe, daarvoor geef ik dan ook de toestemming dat het aan mij wordt aangedaan.

Ik realiseer me en begrijp dat het stappen met een ander in een Afspraak het stappen is met een ander als mezelf en dat ik enkel gelijk kan staan als ik in eerste instantie gelijk sta aan mijn eigen mind en als mijn eigen mind stop - zodat ik kan deelnemen in de werkelijkheid ipv verblind te zijn door mijn eigen projecties.

Ik engageer mijzelf ertoe het punt van gelijkheid in communicatie te stappen en verder te verdiepen zodat ik gelijk welk gesprek kan stappen in adem en hier kan zijn in eenheid en gelijkheid.  

http://lite.desteniiprocess.com (gratis online cursus zelf-verkenning)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten