vrijdag 4 januari 2013

Dag 214 - "Waarom stop je met luisteren?" Deel 9

Reactie dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk te stoppen met luisteren en te beginnen kijken door het raam alsof ik moet weten waar we zijn en ik dus geen aandacht kan geven aan de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv iets te communiceren aangaande wat ik ervraar, mijn aandacht af te wenden en te beginnen zoeken naar iets buiten uit het raam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd deze tactiek gebruiken tegen de ander als een manier om haar zich overbodig te laten voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd deze tactiek gebruiken ipv te communiceren wat er in mij omgaat - omdat ik bang ben een vergissing te maken waardoor deze manipulatie naar boven komt als een vorm van achterklap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv te communiceren mijzelf onderdrukken en zo uiteindelijk toch de situatie beginnen manipuleren door non-verbale communicatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv gelijk te staan mijn macht weggeven aan de mind als onderbewuste gedragspatronen als persoonlijkheden om de situatie voor mij over te nemen - ipv zelf verantwoordelijk te zijn hier voor mezelf in zelf-expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het excuus gebruiken dat ik niet weet wat ik moet doen met wat ik ervaar in de mind of hoe ik mezelf moet sturen - ipv mij te realiseren dat dit alreeds een manipulatie is en dat ik slechts moet ademen en mezelf hier brengen en dat is hoe ik mezelf kan sturen in elk moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onzekerheid de uitkomst laten bepalen van een gesprek in plaats van gewoon gelijk te staan en als gelijke te participeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd communicatie onderdrukken en te proberen communiceren via manipulatie - dit is onaanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dmv deze manipulatie persoonlijkheid geen verantwoordelijkheid nemen voor mijn communicatie.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten