vrijdag 25 januari 2013

Dag 223 "Ik ben niet Veranwtoordelijk !!!" Deel 6

Achterklap dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik wordt aangesproken op mijn verantwoordelijkheid, onmiddellijk te denken: "Zie, je hebt het zelf gedaan en nu probeer je mij de schuld te geven!"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onmiddellijk in de 'verdediging' te gaan want 'de aanval is de beste verdediging'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd e achterklap in en als mij laten bestaan "ik heb het niet gedaan!"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de vraag te interpreteren als 'aanval'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te verminderen door te reageren in achterklap ipv mezelf te sturen in adem hier in eenheid en gelijkheid en te handelen en communiceren gebaseerd op de realiteit van wat er gedaan en gezegd wordt ipv mijn interpretatie daarvan.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten