donderdag 24 januari 2013

Dag 222 "Ik ben niet Verantwoordelijk !!!" Deel 5

Verbeelding Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een toekomstige situatie projecteren, waarin de kamer koud is geworden en ik kan zeggen: "Kijk, jij wilde het een beetje kouder hebben en nu is het te koud!"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opzettelijk een situatie doen ontstaan zodat ik de ander op zijn/haar fouten kan wijzen ipv gelijk te staan aan de ander in verantwoordelijkheid en samen datgene tot stand te brengen wat best is voor iedereen.

Verbeelding Commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als ik reeds de gevolgen kan zien van een beslissing - te interveniëren ipv te wachten totdat de gevolgen manifesteren en ik achteraf kan zeggen hoe 'onpraktisch' de ander is.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer een situatie kan worden voorkomen onmiddellijk te handelen ipv in verbeelding te gaan en daarmee het moment te saboteren.

Volgende blog: Achterklap Dimensie.

Gratis online curssus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten