vrijdag 25 januari 2013

Dag 224 "Ik ben niet Verantwoordelijk !!!" Deel 7

Achterklap Commitment: Ik engageer mijzelf ertoe mezelf te vertragen in adem hier en mijn achterklap te stoppen wanneer ik op mijn verantwoordelijkheid wordt aangesproken, en één en gelijk te staan met de ander.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik wordt aangesproken op mijn verantwoordelijkheid - ipv te reageren in achterklap als automatische respons, mezelf te stoppen in adem en verantwoordelijkheid te nemen.

Ik engageer mijzelf ertoe om stap voor stap mezelf hier te brengen in de realisatie dat ik enkel één en gelijk kan staan met mezelf indien in elk moment zelf-verantwoordelijkheid neem en het dus absurd is om bang te zijn voor verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid.

Ik engageer mezelf ertoe om stap voor stap het survival- en verdediging-programma te stoppen en mezelf hier te brengen in adem één en gelijk met de werkelijke situatie en als gelijke in de communicatie deel te nemen.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten