zaterdag 14 september 2013

Dag 249 - Opgejaagd worden

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie aarzelen en excuses bedenken als 'mogelijke scenario's' in de mind - mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik bezig ben mezelf te compromitteren, en dus engageer ik mezelf ertoe om in het moment te kijken naar wat best is voor iedereen en mezelf te vertrouwen ondanks de 'angst'.

Ik engageer mezelf ertoe om het punt van angst en inferioriteit tegenover anderen in mezelf helemaal open te leggen en te stoppen zodat ik in gelijk welke situatie comfortabel kan zijn met het aanwijzen van bedrog en te communiceren aangaande wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik met een ander spreek en ik voel mezelf in angst gaan, als de angst dat ze zullen kwaad worden, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik mezelf compromitteer en mij paranoia gedrag - en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf fysiek te ontspannen, een adem te nemen en vervolgens in de situatie te participeren als gelijke.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer en als een ander naast mij stond en ik hun hulp nodig had, mij plotseling te beginnen haasten waardoor ik fouten maakte, en ik dacht dat ik mij belachelijk maakte, ipv mij te realiseren dat er geen reden is om mij op te jagen en dat het niet mijn probleem is als de ander ongeduldig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat ik niet weet hoe iets te doen en dat de ander dit ziet - ipv mij te realiseren dat het geen competitie is en dat ik mij kan sturen adem per adem en op die manier gelijk wat kan aanpakken en als ik het niet weet dan kan ik het vragen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als een ander naast mij staat en ik begin mij te haasten omdat ik denk dat de ander ongeduldig wordt, mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik mezelf op deze manier saboteer - en dus engageer ik mezelf ertoe om fysiek adem te halen, mijn lichaam te ontspannen en te participeren op een comfortabel tempo.

http://lite.desteniiporcess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten