dinsdag 10 september 2013

Dag 247 - De illusie van zelf-zekerheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf fysiek als 'zwaar' te ervaren als een fysieke manifestatie van 'opgeven' en 'machteloosheid'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik minder geld heb dan gewoonlijk, mij fysiek apathisch te voelen en sneller geïrriteerd te zijn, en dus mijn macht volledig weg te geven aan het systeem, ipv mezelf te sturen in adem en ongeacht hoe groot of klein mijn voorraad geld is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat als ik minder geld heb dan gewoonlijk, ik hier een energetische reactie tegenover moet hebben als 'negativiteit', ipv stabiel te blijven hier, en consistent te blijven ongeacht of ik meer of minder geld heb dan gewoonlijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer en als ik minder geld heb dan gewoonlijk, dat gegeven te gebruiken als rechtvaardiging waarom ik mijzelf meer terugplooi op eigenbelang en individualisme, ipv mij te realiseren dat ik verantwoordelijk blijf voor het geheel ongeacht 'hoe ik me voel'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik minder geld heb dan gewoonlijk mezelf 'gestresseerd' te voelen op een fysiek niveau, omdat ik bang ben dat ik onverwacht 'meer kosten' ga moeten maken indien er iets onvoorziens gebeurt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf meer kwetsbaar en onzeker te voelen wanneer ik minder geld heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn 'zelf-zekerheid ' te baseren op de hoeveelheid geld die ik heb, ipv zeker te stellen dat 'wie ik ben' en de duidelijkheid die ik heb 'hier' is ongeacht de hoeveelheid geld die ik heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn macht weg te geven aan het systeem, door 'wie ik ben' afhankelijk te stellen van de hoeveelheid geld die ik heb.

Ik engageer mezelf ertoe te stappen in adem in elk moment van de dag ongeacht de hoeveelheid geld die op dat moment op mijn bankrekening staat.

Ik engageer mezelf ertoe de polariteit v
an positief en negatief in mezelf te stoppen in relatie tot de hoeveelheid geld die op mijn bankrekening staat, en elk moment gelijk te nemen in adem.

Ik engageer mezelf ertoe te tonen dat zelf-zekerheid niet bestaat en dat we ons hebben toegelaten slaaf te worden van een geldsysteem om ons te beschermen tegen onze eigen Angst.

Ik engageer mezelf ertoe te tonen dat zelf-respect en eigenwaarde mogelijk is als de zekerheid van at best is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten