vrijdag 13 september 2013

Dag 248 - Angst voor Represailles

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd tegenover anderen angst te ervaren dat ze kunnen losbarsten en helemaal gek worden en mij fysiek kunnen pijn doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd angst als een excuus gebruiken om niet te communiceren en het hoegenaamd veilig te spelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te verstoppen in angst voor mezelf en wie ik kan zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik over een issue communiceer die best is voor iedereen, bang te zijn dat ze mij 'niet graag zullen zien'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang te zijn om 'vijanden' te creƫren in mijn wereld door rechtuit te communiceren over zaken die best zijn voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om 'vijanden' te maken omdat ik mezelf geprogrammeerd heb met de an
gst om te worden vermoord indien ik zou spreken voor wat best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te hebben gecompromitteerd om 'politieke redenen' waarin ik liever de vrede bewaar dan rechtuit ter sprake te brengen wat de issues zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat in het moment van communicatie, ik mezelf kan vertragen en ik mezelf kan sturen zonder angst en kan bespreken wat er besproken moet worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn macht om mezelf te sturen in klaarheid en specificiteit te hebben weggegeven aan angst om te overleven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij standaard inferieur voelen aan anderen - omdat ik bang ben dat ze mij zullen verstoten indien ze mij niet 'graag zouden hebben'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd inferioriteit als mijn standaard verhouding te hebben geprogrammeerd tegenover anderen - en dan ga ik op zoek naar superioriteit in mijn relaties om te compenseren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf standaard zien als minder dan anderen en niet geloven dat ik een gelijk recht heb om hier te zijn en deel te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik intrinsiek minder ben dan anderen en dat anderen van nature uit beter en meer zijn dan mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf uitsluiten van gelijke participatie door de creatie van een inferioriteit persoonlijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf uitsluiten van wat hier is door in de mind te participeren en mezelf af te scheiden van mijn eigen fysieke tegenwoordigheid.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten