woensdag 28 augustus 2013

Dag 242 - Geld en Onzekerheid commitments

Ik engageer mezelf ertoe te onderzoeken hoe ik geld op irrationele wijzen gebruik en benader, en mijn patronen van eigenbelang om te vormen naar patronen die best zijn voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe mezelf in het handelen met geld mezelf te vertragen en te zien hoe ik energie verbind met geld en stap voor stap deze verslaving aan energie te stoppen - zodat ik met geld kan omgaan als een en en gelijk onderdeel van mezelf.

Ik engageer mezelf ertoe om in in mezelf te onderzoeken hoe ne waarom ik geld een grotere waarde heb gegeven in mijn leven dan al de rest, alsof geld werkelijk de levenssubstantie is - ipv mij te realiseren dat de fysieke werkelijkheid de levenssubstantie is en dat geld slechts een afspraak is.

Ik engageer mezelf ertoe om in mezelf het patroon te stoppen van energie te verbinden aan de
hoeveelheid geld die in mijn bezit is - ipv van mij te realiseren dat ik in elk moment alles moet kunnen loslaten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd elke uitgave zien als een aderlating, omdat ik geld moet uitgeven dat ik heb opgespaard.

Ik engageer mezelf ertoe om het uitgeven van geld in adem te praktiseren zodat ik gelijk kan staan aan de act van het uitgeven, zonder mij schuldig te moeten voelen of zonder paranoia te moeten worden.

Ik engageer mezelf ertoe het inzicht uit te werken dat het gebruik van geld per definitie een vorm van verlies inhoudt en dat het onmogelijk is in het huidige systeem geld uit te geven zonder hiermee enorme hoeveelheden verlies te veroorzaken.

Ik engageer mezelf ertoe om opzettelijk geld uit te geven aan anderen zodat ik comfortabel wordt met het punt van te geven zonder hiermee 'winst' te maken.

Ik engageer mezelf ertoe om alle negativiteit en positiviteit te stoppen in mijn relatie tot geld en enkel met geld te werken als de tijdelijke tool die het is, totdat we een betere oplossing vinden die het mogelijk maakt een situatie van eenheid en gelijkheid te creƫren op aarde.

Ik engageer mezelf ertoe om alle angsten tav geld in mezelf op te sporen en te vergeven en mezelf hierin te aligneren met wat best is voor iedereen zodat ik in alle situaties kan zien wat best is voor iedereen - ipv verblind te zijn door angsten en eigenbelang.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn leven een slaaf te zijn geworden van geld, die als zijn beslissingen neemt in het teken van de angst voor het verlies van geld.

Ik engageer mezelf ertoe bloot te leggen hoe ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een slaaf te worden van geld en te tonen wat de oplossing is van zelf-vergeving en het verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf - om dan de weg te tonen naar een wereld gebaseerd op eenheid en gelijkheid.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten