zaterdag 24 augustus 2013

Dag 240 - commitments Inkomen en zelf-beperking

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie denken: dat is te veel geld of dat is veel geld, mezelf te stoppen en ademen en mij te realiseren dat ik mezelf op deze manier beperkt heb zodat ik een beperkt leven zou leiden en ik mijn omgeving ervan de schuld zou geven waarom ik hoegenaamd machteloos ben - en dus engageer ik mezelf ertoe om een cijfer na te streven dat veel hoger ligt en waarmee ik mijn leven op een comfortabele wijze kan inrichten.

Ik engageer mezelf ertoe om in mijzelf de mindcontrol bloot te leggen van hoeveel ik waard ben en hoeveel ik mag verdienen en wat een mens verondersteld is te verdienen - want ik realiseer me dat zolang ik deze mindcontrol blijf aanvaarden, ik mezelf niet kan sturen in mijn leven en ik geen vooruitgang kan maken.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen dat wat er aanvaard wordt een extreem beperkt bestaan is en dat iedereen het verdiend om ruimschoots in zijn noden te kunnen voorzien.

Ik engageer mezelf ertoe om voor mezelf het leven te creëren dat ik als levensstandaard wil creëren en vervolgens de structuren te creëren in de wereld om iedereen toegang te geven tot dezelfde standaard.

Ik engageer mezelf ertoe een praktische weg beschrijving te maken van wat ervoor nodig is voor mij om in een bepaalde positie te komen en vervolgens die stappen te nemen.

Ik engageer mezelf ertoe het woord eigenwaarde te herdefiniëren en een nieuwe definitie te geven die best is voor iedereen en die me toelaat mijn horizon te verbreden.

Ik engageer mezelf ertoe alle moraliteit (ideeën ivm wat goed en verkeerd is) aangaande geld en inkomen in mezelf uit te roeien en enkel te kijken naar hoe ik zoveel mogelijk geld kan verdienen in een zo kort mogelijke termijn.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te hercreëren als compleet zonder angst wanneer het aankomt op geld en in staat zijn beslissingen te maken die puur gebaseerd zijn op wat best is voor iedereen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten