vrijdag 10 januari 2014

Dag 279 - Mijn partner in de Steek laten - Commitments 1

Ik realiseer me en begrijp dat macht bestaat in het samen met mijn partner ontwikkelen van effectieve communicatie en een effectieve woordenschat en dus engageer ik mezelf ertoe de praktische stappen te zetten die ertoe zullen leiden dat we een efficiënte communicatie ontwikkelen en een efficiënte woordenschat.

Ik engageer mezelf ertoe om te verkennen hoe we sterker kunnen worden samen ipv vanuit de mind 'macht te zoeken over of tégen de ander.'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb gerealiseerd dat macht bestaat uit samenwerking en dat met hoe meer men samenwerkt hoe groter de macht wordt. 

Ik engageer mezelf ertoe dieper te onderzoeken hoe ik mezelf heb toegelaten beïnvloed te worden door de Bijbel en de man en vrouw patronen die daarin worden afgebeeld.

Ik engageer mezelf ertoe te onderzoeken hoe door middel van de Bijbel de heerschappij van de man over de vrouw doorheen de geschiedenis gelegitimeerd wordt tot op de dag van vandaag. 

Meer commitment statements volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten