vrijdag 27 april 2012

Dag 7 - Omgaan met het systeem

Wanneer we te maken hebben met een situatie waarin we moeten meespelen volgens de regeltjes van het systeem, dan wordt ik soms kwaad vanbinnen en laat ik achterklap toe en verbeeld ik mij onzinnige scènes gebaseerd op hollywoodfilms over hoe ik kan ‘winnen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en gecacepteerd een probleem trachten op te lossen via de mind.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet vertrouwen in en als fysieke realiteit als mijn lichaam hier – om een manier te vinden om hiermee om te gaan.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en gecacepteerd niet in zien dat ik enkel met het systeem kan omgaan in de fysieke realiteit en ik het systeem dus moet leren kennen in al zijn details en het geen zin heeft via de mind een ‘shortcut’ te willen nemen naar een ‘gewenst resultaat’
Ik realiseer mij en begrijp dat ik geduld moet hebben in mijn omgaan met het systeem en ik niet kan hopen op een snelle verandering
Ik realiseer mij en begrijp dat het geen zin heeft angst te hebben in mijn omgaan met het systeem – omdat ik daarmee alleen mezelf benadeel
Ik vertrouw mezelf en wanneer ik met een punt geconfronteerd wordt dat ik niet begrijp dan informeer ik mezelf terdege alvorens beslissingen te nemen  
Ik laat mezelf niet leiden door energie in mijn omgaan met het systeem en in plaats daarvan verzeker ik mij ervan dat alle informatie klopt en consistent is
Ik adem hier als mezelf
Ik engageer mij ertoe gelijk te staan aan het systeem en stap voor stap oplossingen te vinden waardoor een nieuw systeem ontworpen en gecreëerd kan worden – gebaseerd op eenheid en gelijkheid en repect voor alle Leven
Ik engageer mij ertoe in mijn omgaan met het systeem te vinden en te leren hoe het systeem exact werkt om het tot op het bot te kunnen blootleggen en uit elkaar halen – om het dan te kunnen transformeren in een systeem dat het best is voor alle leven
Ik engageer mij ertoe te stappen in het systeem en op te staan in eenheid en gelijkheid en nooit te stoppen totdat er een oplossing is waardoor alle Leven gelijk is en gelijk wordt gewaardeerd en Hemel op Aarde hier is.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten