vrijdag 15 november 2013

Dag 264 - Denkbeeldige Macht

Verbeelding Dimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik met een situatie te maken krijg waarin ik zie dat ik moet spreken of iets doen - mij eerst in te beelden dat ik het doe en mij bij die verbeelding alreeds zwaar beginnen voelen alsof ik het te moeilijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van te ademen mijn verbeelding te gebruiken en wat hier is als praktische mogelijkheden daarmee voor mezelf te verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de verbeelding te geloven en aanvaarden als realiteit - ipv mij realiseren dat mijn verbeelding alreeds uitgaat naar datgene wat ik wil - en dat het niet de realiteit is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd proberen te communiceren in mijn verbeelding alvorens ik in werkelijkheid communiceer - om te zien hoe ik iets kan doen/aanpakken - ipv mij te realiseren dat ik iets onmiddellijk kan doen hier, zonder een projectie te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn verbeelding gebruiken omdat ik geen fouten wil maken - ipv mij te realiseren dat als ik het niet uitprobeer in fysieke werkelijkheid ik ook niets zal leren en dus engageer ik mezelf ertoe om in plaats van te beginnen met een denkbeeldige oefening, gewoon te oefenen in de realiteit en dat het ok is om fouten te maken zolang ik maar verantwoordelijkheid neem voor mijn fouten.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie verbeelding gebruiken - mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik eezonder de mind door gewoon hier te zijn in adem en te spreken en handelen overeenkomstig wat ik zie.
n situatie kan sturen

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie aarzelen in de mind en meteen het scenario te creƫren waarin wat ik doe faalt, mezelf te stoppen en mij te realiseren dat ik zo mijn eigen opportuniteiten saboteer - ipv mezelf te pushen om gewoon in het onbekende te stappen en het risico te nemen op mogelijke fouten.

Ik engageer mezelf ertoe om fouten te aanvaarden als onderdeel van mijn proces en mij te realiseren dat ik enkel kan leren in fysieke werkelijkheid en niet in de mind.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten