donderdag 7 november 2013

Dag 263 - Macht en Zelfexpressie

Gedachte Dimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in momenten waarin ik mezelf kan uitdrukken, in gedachten mezelf zien falen en uit elkaar vallen – alsof ik niet ‘stevig genoeg’ ben om mezelf uit te drukken en mijn stem te geven voor wat ik zie dat het beste is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf manipuleren met een ideëel beeld waarin ik mezelf aanvaard heb als zijnde ‘zwak’ en ‘te zwak’ – als een geloof over mezelf, ipv mij te realiseren dat ik mezelf zo gecreëerd heb als een self-fullfilling prophecy.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in momenten waarin ik mezelf kan uitdrukken, te denken: ik kan het niet – en daarin op te geven, ipv mezelf te pushen en mij te realiseren dat dit slechts mijn programma is dat spreekt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te hebben gecreëerd als zwak en aarzelend, ipv mij te realiseren dat ik mezelf verzwakt heb door mezelf niet uit te drukken en te wachten op anderen om verantwoordelijkheid te nemen in een situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten manipuleren door een gedachte – die ik in feite geloof – ipv mezelf te sturen hier en mij te houden aan wat ik zie in gezond verstand en dus mijzelf te pushen om mijn stem uit te brengen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf beperken in en door de mind – ipv mezelf te leven hier in elk moment van adem en mijzelf uit te drukken in momenten waarin ik input kan geven of een beslissing kan nemen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd verandering uit te stellen en hierdoor bijna te geloven in het hiernamaals alsof in een andere realiteit dit probleem zal opgelost zijn.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie aarzelen in zelf-aanvaarde zwakheid – mezelf te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat dit de mind is en dat ik perfect in staat ben mijn stem te geven en input te geven met betrekking tot wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen dat de mind in feite een illusie is die we als werkelijkheid aanvaard hebben en dat het mogelijk is om zonder gedachten jezelf uit te drukken en richting te geven en verantwoordelijkheid te nemen in een situatie en te doen wat best is voor iedereen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten