zondag 29 december 2013

Dag 275 - Tafelmanieren en etiquette - Commitments

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik ga eten mezelf voor te bereiden en de beslissing te nemen om traag te eten en mijzelf te organiseren alvorens ik begin te eten.

Ik engageer mezelf ertoe om alvorens ik begin te eten te beslissen HOE ik ga eten - zodat ik van het eten een bewuste beslissing maak, ipv geautomatiseerd gedrag.

Ik engageer mezelf ertoe om geduld toe te passen wanneer ik eet - en mezelf opzettelijk te vertragen wanneer ik eet.

Ik engageer mezelf ertoe om de brainwashing omtrent eten in mezelf te stoppen en deze dagelijkse activiteit te gebruiken als een platform om mezelf in te hercreëren - ipv het te gebruiken om mezelf in te verstoppen.

Ik realiseer me en begrijp dat indien ik deze vorm van gedrag kan veranderen, dan kan ik elk patroon in mezelf veranderen.

Ik daag mezelf uit om dit punt in detail aan te pakken en niet meer van mezelf toe te laten om te vervallen in gewoonte als onbewust en automatisch gedrag.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie terugvallen in automatisch gedrag - mezelf te stoppen en in mezelf de zelf-vergeving te spreken en de correctie - ik ben hier één en gelijk met het voedsel dat ik eet, ik zet me recht, ik neem mijn tijd om te kauwen op het eten, etc. - totdat ik de verandering volledig in mezelf geprogrammeerd heb en ik mezelf 100% kan sturen in het punt van eten.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten