woensdag 25 december 2013

Dag 272 - Ordo ab Chao

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand te hebben gehad tegenover het creëren van orde in al mijn documenten, waarbij ik telkens tot de conclusie kwam 'dat het te veel werk' is en 'dat ik er later orde in zal brengen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn gedachten te geloven wanneer ik tegen mezelf zeg dat ik het later ga doen, wanneer ik al weet dat dit niet waar is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de stap naar het creëren van orde niet te zetten omdat ik geloof dat het 'niet echt nodig is'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te hebben toegegeven aan de emotie van 'waarom ik' en zelfmedelijden te hebben dat ik 'deze ontzettende taak op mij moet nemen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het advies dat mij gegeven wordt te minimaliseren, en denken dat het op mij niet van toepassing is - omdat ik 'speciaal ben'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een weerstand te hebben tegenover structuur - ipv mij te realiseren dat ik niet gestructureerd kan zijn in één aspect van mijn leven terwijl ik de rest laat slabakken.

Ik realiseer me en begrijp dat om gestructureerd te zijn in één aspect van mijn leven, ik gestructureerd moet zijn in alle aspecten van mijn leven - anders lieg ik tegen mezelf.

Ik realiseer me en begrijp dat het creëren van orde op alle vlakken in mijn leven in mijn voordeel is - en dus engageer ik mezelf ertoe om in alle vlakken van mijn leven orde te creëren zodat ik in alle dimensies van mijzelf gestructureerd wordt.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te ondersteunen in het creëren van orde en mezelf te pushen voorbij mijn weerstand - en indien nodig mezelf te informeren aangaande welke systemen bestaan om orde te creëren totdat er feitelijk orde is in alle dimensies van mijn leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand te hebben tegenover structuur en orde omdat ik mij realiseer dat als ik gestructureerd en ordelijk wil worden, ik mijn mind moet stoppen en ik daadwerkelijk moet veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand te hebben tegenover structuur en orde omdat ik weet dat om structuur en orde te kunnen organiseren en onderhouden, ik realiteits-gericht moet worden en ik mijn verslaving aan de mind als afwezigheid moet stoppen.

Ik realiseer me en begrijp dat ik door het creëren van structuur en orde - een omgeving creëer die me ondersteunt in mijn proces van het stoppen van de mind, omdat ik mijn focus richt op de fysieke realiteit ipv op mijn gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een zelfvergevingsproces te stappen enkel op papier, maar niet in fysieke werkelijkheid, waarin ik mezelf niet uitdaag om te veranderen in praktisch toepasbare handelingen.

Ik engageer mezelf ertoe mijn fysieke weerstanden te identificeren en er een punt van te maken mijzelf op deze vlakken uit te dagen en op een fysiek niveau te veranderen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten