vrijdag 16 november 2012

Dag 169 - Moodswings Deconstructie Deel 7

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat en accepteer bezeten te worden door moodswings en ik moodswings laat bepalen wie ik ben - ik mijn macht en zelfsturing volledig afsta aan de mind en ik daarmee toestemming geef aan alles wat mij mag overkomen en ook wat er de wereld mag overkomen.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik controle laat aan de mind ik verantwoordelijkheid van mezelf afsta en ik niet meer mijn eigen oorsprong ben maar slechts een blad in de wind

Ik realiseer me en begrijp dat het noodzakelijk is dit punt te lopen in detail en moodswings voor altijd te stoppen om ook een begin te maken met het stoppen van emoties en fanatisme in de wereld.

Ik realiseer me en begrijp dat moodswings niet verschillend zijn van een loterij en dat indien ik deze loterij in mezelf aanvaard ik ook de loterij aanvaard als het kapitalistische systeem in de wereld dat op arbitraire wijze de helft van de bevolking arm maakt om een kleine minderheid in luxe te doen waden.

Ik realiseer me en begrijp dat de oplossing ligt in het dagelijks schrijven en stabiliseren van mezelf in en door zelf-vergeving en in het aantonen dat moodswings slechts het gevolg zijn van opvoeding/programmatie in een systeem gebaseerd op een loterij.

Ik realiseer me en begrijp dat de beste manier om de wereld voor te bereiden op het einde van moodswings is het ondersteunen van een gelijkheidsgeld-systeem waarin elkeen ondersteund zal worden om stabiliteit te vinden in zichzelf in zelf-expressie.

*Check deze gratis cusrus voor ondersteuning in hoe jezelf te stabiliseren en te stoppen een speelbal te zijn van je eigen MIND:  http://lite.desteniirpocess.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten