dinsdag 16 januari 2018

Dag 346 - Pijn en Kwaadheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kwaadheid gebruiken in momenten dat ik iets zou kunnen bijleren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kwaadheid gebruiken om de ander pijn te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd kwaadheid gebruiken om de ander pijn te doen zodat ik mijn eigen pijn niet moet voelen en kan verstoppen.

Ik laat mezelf toe om te ademen in het moment van pijn en de pijn te laten passeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kwaadheid gebruiken als een afleidingsmechanisme van mezelf.

Ik realiseer me en begrijp dat ik in kwaadheid een punt verstop voor mezelf en dus laat ik mezelf toe om kwaaheid te gebruiken als een spiegel van mezelf.

--

Voor meer informatie over zelf-vergeving, zie: http://www.desteni.org
Voor een kosteloze cursus met begeleiding, zie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten