maandag 28 juni 2021

Zelfvergeving voor Beginners: Rap Rijden is Plezant









Rap rijden is plezant

Amaai mijn vrienden zijn onder den indruk

Ik ben hier precies den held

Nog een bekke rapper rijden

Dan zien ze hoeveel ik durf

We gaan hier bijkans de lucht in

 

Ineens kwam die vos uit het bos

Ik kon niet meer stoppen  

en hij lag onder mijn wielen

Toen was het stil in den auto

Da was nie expres

Ik weet nie waarom ik da gedaan heb

Diene vos...

 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en geaccepteerd slim willen lijken voor mijn vrienden en opzettelijk domme dingen doen om te bewijzen dat ik durf

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en geaccepteerd stoer willen zijn en daarom opzettelijk domme dingen doen zonder na te denken en te beseffen dat ik niet alleen ben op de wereld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en geaccepteerd verwachten dat de wereld voor mij genade kent, terwijl ik geen genade ken voor de wereld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en geaccepteerd indruk willen maken op mijn vrienden en daarom mijn leven en dat van andere in gevaar brengen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen respect hebben voor anderen en voor het leven van een ander.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegelaten en geaccepteerd in een moment bezeten te worden en alleen maar populair willen zijn en niet meer echt beseffen wat ik doe. 

-----------------------------------------------------------

For more information about writing, self-forgiveness and applying self-change, visit: http://desteni.org


For the Free online self-forgiveness course, visit: http://lite.desteniiprocess.com

---------------------------------------------------------- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten