woensdag 26 september 2012

Dag 116 - Anderen betrekken in mijn angst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn over hoe 'mijn relatie' gezien wordt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen controleren hoe mijn relatie gezien wordt door anderen, uit angst dat men 'een verkeerd beeld' heeft over mij

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn angst geloven en en denken dat ik 'iets moet doen'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd zo ver gaan dat ik anderen vraag hun communicatie te beperken zodat ik kan controleren hoe de informatie reist

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat de relatie gezien wordt als een 'afleiding' of een 'compromis' of een 'vorm van sabotage'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat de relatie gezien wordt als instabiel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet vertrouwen in de relatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van mezelf te onderzoeken, proberen mijn omgeving te manipuleren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv te kijken naar wat er in mij omgaat meer en meer kijken naar hoe ik informatie kan beheersen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn motivatie niet in vraag stellen wanneer ik kan zien dat ik niet 100% helder ben in mijn uitgangspunt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd anderen mee betrekken in mijn angst in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor mijzelf dmv zelfvergeving en zelf-correctieve actie.

Ik engageer mijzelf ertoe mijn angst te stoppen en te tonen dat ik geen angst nodig heb om te kunnen leven.

Ik engageer mijzelf ertoe om vooraleer te handelen altijd eerst mijzelf te onderzoeken en te zien of mijn uitgangspunt zuiver is en best voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten