zaterdag 14 juli 2012

Dag 79 - Veronderstellingen beïnvloeden de uitkomst


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn communicatie met de verhuurder te saboteren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ervan uit te gaan dat het appartement reeds verhuurd is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn communicatie ervan uitgaan dat het een verloren zaak is, dit is onaanvaardbaar

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om de uitkomst te beinvloeden door veronderstellingen te maken

Ik realiseer me en begrijpdat als ik veronderstellingen maak ik de toekomst zelf waar maak die ik veronderstel en ik dus mezelf uitsluit van elke mogelijkheid om werkelijk te vinden wat ik zoek en zo mijn wereld te veranderen

Ik engageer mij ertoe om wanneer ik communiceer geen enkele veronderstelling te maken en alle mogelijkheden open te houden zodat ik de uitkomst niet beïnvloed en beperk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten