maandag 9 juli 2012

Dag 75 - Stoppen met mezelf af te leiden


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik met een taak of een realiteot geconfronteerd wordt, waartege ik weerstand heb, bij de eerste de beste gelegenheid in mijn geest een film beginnen afspelen als herinneringen om mijzelf af te leiden, omdat ik geen vernatwoordelijkheid wil nemen voor deze realiteot, voor deze taak.

Ik laat mezelf niet toe en anvaard niet van mezelf om een mind te creëren om mijzelf te entertainen als vergetelheid terwijl de wereld als de fysieke realiteiot aan mij voorbij gaat en ik mijn macht en vernatoordelijkheid afsta.

Ik laat mezelf niet tioe en accepteer niet van mezelf om irrelevant te worden en apathisch en en door het asfspelen van een film in de mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn mening/opinie mbt de situatie geloven en waarde willen geven – ipv in te zien dat het allemaal op weerstand gebaseerd is en de weigering om onvoorwaardelijk voor mijn realiteit verantwoordelijkheid te nemen.

Ik laat mezelf niet langer toe om mezelf te saboteren en irrelevant te maken door te participeren in opzettelijk gefabriceerde dromen en illusies om mezelf bezig te houden en mezelf irrelevant te maken – in plaats daarvan ben ik hier in elk moment in de fysieke realiteit en maak ik mezelf relevant in de fysieke realiteit. 

Ik enaggeer mij ertoe om wanneer ik met zulke weerstand geconfronteerd wordt te stoppen, te ademen en te zeggen – ik ben hier – en mezelf uitsluitend te focussen op het ademhalen en het vertragen van mezlf door hier te zijn in en als elke adem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten