maandag 28 mei 2012

Dag 37 - Seks en Fysieke intimiteit


Vandaag schrijf ik over het patroon waarbij fysieke intimiteit en sex gestuurd worden door energie in plaats van door mezelf  - en de realisatie dat ik mezelf kan bewegen in en als zelf-expressie en dat energie een vorm van separatie is van mezelf waarbij ik 'wacht op mezelf ' en wacht op zelf-expressie. Zelf-expressie is ik die mezelf beweeg en die mezelf initieer en is niet afhankelijk van externe stimuli, aangezien ik daarmee het systeem als God aanvaard, in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in en als een verlangen naar fyieke bevrediging door orgasme en sex

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om mijezelf uit te drukken in en als sex

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf inhouden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf afsplitsen in verlangen en zelf-bevrediging

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij afscheiden van mijn fysieke lichaam in en door verlangen – in plaats van in één ademhaling los te laten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf bewegen overeenkomstig energie en hoe de ander mij doet voelen, gebaseerd op wat ik zie met mijn ogen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacceperd mijn gedrag baseren op stimulering in plaats van mezelf te bewegen in en als fysieke expressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wachten totdat een energie in mij opkomt alvorens ik intiem ben met de andere 

In plaats van mezelf te sturen in en als fysieke intimiteit met de andere als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd te ‘wachten  op mijn expressie’ in plaats van mezelf te bewegen en initieren hier als zelf-expressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf ehb toegelaten en geaccepeerd wachten op mezelf als expressie in plaats van mezelf te sturen en bewegen in en als zelf-expressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn voor mezelf als zelfexpressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd wanneer wij sex hebben bang zijn om de mind te verliezen en vasthouden aan verbeelding in plaats van mezelf te vertrouwen hier in en als ademhaling en mezelf sturen in en als zelf-expressie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd masturbatie en energie aanvaarden als systemen die ik niet kan veranderen, in plaats van mij te realiseren dat ik een en gelijk kan staan aan die systemenen en kan transcenderen door een en gelijk te staan als mijn lichaam in en als fycieke expressie 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd verwachtingen hebben aangaande sex

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd vasthouden aan kennis en informatie aangaande sex in plaats van mezelf te vertrouwen als fysieke expressie en mezelf toelaten mezelf te ontdekken met een ander als mezelf 

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om preconcepties te hebben en mezelf te beperken in en als gevormde patronen van hoe het moet of niet moet

Ik engageer mijzelf tot het pushen van mijzelf in en als fysieke expressie en ervoor te zorgen dat wanneer ik hier ben met aan ander ik mezelf stuur als adem en ik mezelf toelaat onvoorspelbaar te zijn en op die manier mijn mind stoppen als energie 

Ik engageer mij ertoe fysieke intiem te zijn met de ander als mezelf in momenten wanneer ik het niet ‘voel’ want dat zijn de momenten wanneer ik mezelf stuur en beweeg in plaats van afhankelijk te zijn van energie om mij te vertellen wie ik ben en wat ik moet doen – ik vertrouw mezelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten