zondag 20 mei 2012

Dag 28 - Verbeelding is zelf-manipulatie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd ee slaaf zijn van zorgen en onzekerheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mij laten mmesla$epen id mind door onzekerheid en de drang naar controle

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd controle willen door projecties te maken id toekomst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mezelf niet vertrouwen hier in adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd denken en geloven dat ik op een gegeven moment niet in staat ben mezelf uit te drukken in gezond verstand of dat ik zal compromitteren

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelmf te gelven dat ik niet kan staan in een moment

Ik sta mezelf niet toe en accepteer niet van mezemlf om te twijfelen aan mezelf door verbeelding te gebruiken en ik zie en begrijp dat als ik verbeelding gebruik ik mezelf inferieur maak aan het moment hier en ik mezelmf niet langer efficient kan sturen in adem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd de mind gebruiken als simulator om te berekenen wat er zou kunnen gebeuren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd verbeelding gebruiken om mezelf angstig te maken – wat onzin is want verbeelding is niet echt en wat echt is si hier als mezelf in adem

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf af te wijken van mijn zelfsturend principe als mezelf hier door deel te nemen en denkbeeldige gesprekken in de geest

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf te willen anticiperen door de mind te gebuiken
Indien ik iets wil vooruitzien dan scghrijf ik het neer of bespreek ik het met een ander- maar niet in de mind want dat is pure brainwash 

Ik engageer mij ertioe geen scenario’s meer te testen in de mind maar alles ofwel op pappier te zetten of te bespreken met een ander zodat ik mezelf niet zou bedriegen met illusies 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd de mind gebruiken als controle kamer van waaruit ik mijn wereld probeer te beheersen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepeerd mijn beslissingen baseren op verbeelding en achterklap in de controle kamer

Ik engageer mij ertoe enkel mijzelf uit te drukken en te bewegen in de fysieke realiteit waar ik onmiddellijke feedback kan krijgen – in plaats van in de mind waar ik alleen mezelf kan bedriegen en manipuleren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepeerd te zien dat als ik denk of mijn verbeelding gebruik ik mezelf reeds manipuleer met angst

Ik engageer mij ertoe te ademen en wanneer een twijfel als een gedachte opkomt te ademen en mezelf te vertrowuen in gezond verstand 

Er zulen zich ook echte problemen voordoen waar ik in werkelijkheid op moet reageren, die zal ik oplossen door te ademen en mijn gezond verstand te gebruiken en te communiceren met anderen – er is geen plaats voor de mind 

Ik stuur mezelf in elke adem en laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om afgeleid of verminderd te worden door een gedachte – ik sta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten