woensdag 25 april 2012

Dag 6 - Ik ondersteun mezelf

Ik had een pijn/steek aan de linker achterkant van mijn heup die het onaangenaam maakte om te stappen, maar ik wilde toch mijn videogame spelen op de console waarvoor ik moest rechtstaan – waardoor ik niet mijn lichaam eerst plaats en in plaats daarvan entertainment van de mind eerst plaats. Later die avond werd de pijn erger en uiteindelijk moest ik in bed gaan liggen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn lichaam niet eerst te plaatsen en in plaast daarvan toegeven aan verlangens en nieuwsgierigheid van de mind.
IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn lichaam misbruiken voor entertainment.
Ik realiseer mij en begrijp dat mijn lichaam niet ‘van mij’ is en dat ik mijn lichaam dien te eren en behandelen zoals ikzelf in alle dimensies behandeld wil worden.
Ik sta mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mijn fysiek te compromitteren wanneer dit niet nodig is.
Ik eer mijn lichaam als een en gelijk als mezelf – ik engageer mij ertoe te bestaan in fysieke realiteit hier als mijn lichaam door hier te zijn in elke adem en te luisteren naar mijn lichaam als mezelf.
Ik ‘kies’ wat het beste is voor mijn lichaam als mezelf – ik ondersteun mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten